Lauantaina 21. maaliskuuta järjestämme tämän vuoden siivouspäivän. Toivomme runsasta osallistumista ja toivotamme kaikki jäsenet – lapset ja aikuiset – sekä mielellämme myös sukulaiset ja ystävät tervetulleiksi osallistumaan ja auttamaan meitä valmistelemaan alueemme tulevaa kautta varten. Päivän aikana tehtävä työ on erittäin tärkeää ja sitä arvostetaan suuresti.
Kokoontuminen on klo 09.30 klubitalolla. Ottakaa mieluusti mukaan oma harava tai rake sekä työkäsineet. Työskentelemme klo 12.00 asti. Sen jälkeen Per ja Hugo tarjoavat keittolounaan ravintolassa.